شرکت یاس ارغوانی به عنوان یکی از شرکتهای فعال در صنعت بانکداری با همکاری و استفاده از مشاوره شرکت دانش و مرکز راهکارهای اطلاعاتی هوشمند شریف موفق به پیادهسازی سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITIL (کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات) برای فرآیندها، سرویسها، خدمات و همچنین اخذ گواهینامه استاندارد ISO/IEC 20000 در حوزه خدمات بانکداری مدرن گردید و موفق به اخذ گواهینامه بینالمللی با ممیزی از سوی موسسه JAS/ANZ (سیستم اعتبار بخشی مشترک استرالیا و نیوزلند) استرالیا به نمایندگی موسسه ISC (صادرکننده گواهینامههای استاندارد بینالمللی) برای خدمت نصب، نگهداری و پشتیبانی پایانههای فروش از جمله برای خدمت پشتیبانی از دستگاههای کارتخوان بانک ملت گردید.