فارسی English

تفاهم‌نامه همکاری مابین شرکت دانش و شرکت شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب)

تصویر ندارد

با عنایت به نام‌گذاری سال 1396 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال" و با استعانت از خداوند متعال و در راستای تقویت هر چه بیشتر تعاملات و همکاری­‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و اقتصادی تفاهم‌نامه‌ای در زمینه فناوری­‌های نوین اطلاعات و ارتباطات و تولید محصولات و خدمات دیجیتالی بر بستر فناوری­‌های نوین موبایل 3G و 4G،  ما بین شرکت دانش‌افزار نارون شریف (دانش) و شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب) منعقد گردید.

شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب) فعاليت رسمی خود را با حمايت علمی و تخصصی دانشگاه شهید بهشتی و شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) از ابتدای سال ۱۳۹۶ آغاز نمود تا در مديريت آن، از توانمندی‌ها و تجربيات هر دو نهاد استفاده شود. 

هدف اصلی اين شرکت، به کارگیری توان علمی و تجربی دانشگاهی و صنعتی در توسعهٔ کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات است. 

هاب در ابتدا، با هدف فعالیت در زمینه‌ خدمات ارزش افزوده‌ تلفن همراه و فن‌آوری اطلاعات آغاز به کار کرده است و در نظر دارد با گسترش فعالیت‌های خود در زمینه‌های فناورانه و رو به رشد همچون تجارت الکترونیک، کلان‌داده، اینترنت اشیا و شتاب‌دهی کسب و کارهای نوپا، نقش پرنگی در حمایت از فضای کسب‌و‌کارهای کشور ایفا کند.


بازگشت