فارسی English

عقد قرارداد پروژه پیاده‌سازی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر به‌روش ITIL با شرکت فناوری اطلاعات خوارزمی

تصویر ندارد

شرکت فناوری اطلاعات خوارزمی با مرکز راه‌کارهای اطلاعاتی هوشمند دانشگاه صنعتی شریف و شرکت دانش، قرارداد پروژه «پیاده‌سازی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر به‌روش ITIL» را منعقد نمود. پروژه مذکور به‌­منظور پشتیبانی از خدمت اصلی شرکت در زمینه ارایه سرویس‌های متنوع فناوری اطلاعات به مشتریان متعدد بانکی این شرکت است. هدف اصلی از انعقاد این قرارداد، طراحی و ایجاد  نظام مدیریت خدمات فناوری اطلاعات به­‌منظور یکپارچه‌­سازی فرآیندها و رویه­‌ها است. لازم به ذکر است که شرکت فناوری اطلاعات خوارزمی از بزرگترین شرکت‌های صنعت بانکی کشور و جز اولین شرکت‌های فناوری اطلاعات بانکی است که وارد بورس تهران (با نماد "مفاخر") شده است.

 از مهم‌ترین نتایج حاصل از اجرای پروژه مذکور می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • مدیریت پاسخ‌گویی به درخواست‌ها، حوادث و مشکلات
  • امکان پایش و گزارش‌گیری از عملکرد سامانه­‌های موجود
  • امکان ارتقا سطح ارتباطات و هماهنگی بین معاونت‌های شرکت
  • ارتقای سطح اعتماد و رضایت‌مندی ذی‌نغعان و ایجاد ارزش برای سازمان‌­های استفاده‌کننده از خدمات
  • کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در منابع مورد استفاده در خصوص پشتیبانی
  • تضمین در ارائه خدمت پشتیبانی بهترین شیوه و در سریع‌ترین زمان 

بازگشت